mathildamorgell .blogg.se

When you are in love, you can't fall asleep, because reality is finally better than your dreams. ♥

vi saknar er

Kategori:

mmunet jag saknar dig som fan, du o dina syskon va inte värda de här niär alltid så snälla. kommer sakna er som fan.
vi har så många minnen tillsammans t.x.e när vi va med varan på nyår o sköt raketer med varan :)
och ett annat minne är när vi va hos mig o höll på såmna.
eller när vi va på erkisdalsbadet med mig du senhit o murwet saknar det skit myckettttttt
ni måste komma o häla på mig lite då och då.
kom på ett till minne: när jag sov hos dig för första gången i din förra port :´)
 
munet bara så du vet alla tänker på er just nu, hela vår klass pratar om dig och vad vi tycker om dig vi saknar dig jätte mycket :´( 
 
pussssssssssshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: